" Az idő igaz, S eldönti, ami nem az. " - Petőfi Sándor
Az ügy dokumentumaiért látogassa meg a www.hagyomiklos.com-ot!

jan
14

Mint sok minden más a hosszúra nyúlt BKV-ügyben, ez a történet is elég keretesre sikeredett. Hat éve kezdődtek a letartóztatások, és kezdődött a karaktergyilkosság.

431617_299356373513156_1641890213_n.jpg

„Egy régi mondás úgy tartja: az idő és az igazság jó barátok, azaz előbb utóbb minden kiderül. Én az idővel, és az igazsággal is szembe tudok nézni”.

Ezt mondta 2010 februárjában Hagyó Miklós a sajtóban megjelenő, rá nézve terhelő vallomások sajtóbeli kiszivárogtatására reagálva...

“Az idő és az igazság jó barátok!

Ez a mondat számomra azt jelentette, tudom, hogy ártatlan vagyok és hittem, s a mai napig hiszek abban, hogy ez a tény idővel az ügyben eljáró hatóságok, így a bíróság számára is egyértelművé válik. Ennek érdekében én az elmúlt 6 évben minden tőlem telhetőt megtettem ügyem tisztázása, az igazság napvilágra kerülése érdekében. Minden vizsgálatnak, eljárásnak alávetettem magam, a hatóságokkal együttműködtem, és itt a bíróságon is mindenre kiterjedő, részletes vallomást tettem. Ezek után ma, 2016. január 13. napján, a bizonyítási eljárás tükrében sem mondhatok mást, mint amiben 6 évvel ez előtt is bíztam: Az idő és az igazság jó barátok! A mondat jelentése ugyanakkor mára - legalábbis számomra - megváltozott. Ma már azt jelenti, hogy mostanra kiderült az igazság: nem követtem el azt, amivel vádolnak, ártatlan vagyok!

- fejezte be több mint száz tárgyalási nap, és majd négy  évvel a bírósági eljárás megkezdése után Hagyó Miklós az utolsó szó jogán elmondott beszédét.

Ítélet január 26-án. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása