" Az idő igaz, S eldönti, ami nem az. " - Petőfi Sándor
Az ügy dokumentumaiért látogassa meg a www.hagyomiklos.com-ot!

nov
11

Tarlós István a múlt héten tiszta vizet öntött a nyílt kártyái közé. Nem tudom, mi valósult meg abból a 20 pontos csomagból, amit a múlt héten vágott a BKK vezetőjének arcába nyílt levél formájában. Korábbi írásunkban már utaltunk rá, hogy elég megalázó helyzetbe hozta ezzel Vitézy Dávidot a főpolgármester. Előbb letiltotta a kommunikáció összes formájáról, majd nyílt levélben oktatta a BKK-t forgalomszervezés tantárgyból. Egészen szombatig már-már sajnáltam a szépreményű exvekést.

illusztracio-utszukulet2_2 (1).jpg

No nem azért mert keveset keresne, vagy mert a hetes busszal járna be dolgozni. Egész egyszerűen mert csórikám az esélyt sem kapta meg a reagálásra. Én meg az a régimódi gyerek vagyok, akinek ez így nem tetszik. Ha már harc, akkor legalább kapjon éles töltényt a másik fél is.Aztán eljött a szombat reggel, én meg épp a keletinél jártam, ahol egy aprócska dugó bénította meg közlekedést a Hegyalja úttól a Keleti pályaudvarig. Legalábbis ezt hallottam a rádióban, amit szerencsétlenségemre későn kapcsoltam be.  A Baross tér átépítésének kivitelezője úgy gondolta, jó ötlet lesz beszűkíteni egysávosra az átkelést, hiszen alig van autós, alig van busz ezen az útvonalon, meg a metrópótló buszok sem erre járnak. Pont elfér ott egy munkagödör, ízibe megoldjuk a dolgot, hisz sietni kell, a választások környékére rendezni kell a felszíni munkákat a a pályaudvarnál. Megkarcolta néha a combomat a kinyíló bicska a zsebemben, de volt már ilyen, túléltem. De amikor azt olvasom, hogy a BRFK segítségét kellett hívni, meg hogy a BKK megkezdte egy gyors, operatív beavatkozó közúti zavarelhárító egység felállítását, akkor az a bicska elindult egy másik irányba, azt pedig már nem vállalom be. Tökön szúrni mégsem fogom magam a BKK miatt. Inkább Tarlós lelkes híve leszek. Már amikor szívatja a BKK-t. Mert úgy néz ki, hogy rájuk fér.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása