" Az idő igaz, S eldönti, ami nem az. " - Petőfi Sándor
Az ügy dokumentumaiért látogassa meg a www.hagyomiklos.com-ot!

nov
5

A Hagyó Miklós ellen irányuló vádirat egyik momentuma szerint a BKV szolgáltatásainak propagálása általában véve a társaságnak érdemi hasznot nem hajt, az erre a célra fordított kiadások pedig teljesen szükségtelenek. Indoklásuk szerint „a BKV a budapesti közösségi közlekedés területén monopolhelyzetben lévő vállalat, melynek szolgáltatásai a célközönség előtt ismertek, a fővárosi közösségi közlekedés használói számára a szolgáltatások igénybevétele terén választási lehetőségük nincs, a BKV versenytárssal nem rendelkezik.”

Ahogyan arról már korábban is beszámoltunk, ez az állítás szakmai szempontból merőben téves kijelentés, a BKV-nak igenis van versenytársa, azonban jelenlegi bejegyzésünket nem erre élezzük ki.

Hanem: említettük azt is, hogy az október 25-ei meghallgatás végén Hagyó a táskájából különböző ajándéktárgyakat húzott elő a BKK logójával, ezzel bizonyítva, a BKV ma is költ marketingre. Elmondása szerint a tárgyakat egy kisgyerektől kapta, aki ingyen jutott az ajándékokhoz a BKK által támogatott PR-eseményen, a 2012-es Mobilitási Héten, egy hajókiránduláson. Egyebek mellett átadott a bíróságnak néhány lufit, egy strandlabdát, egy szemüvegtörlő-kendőt, pólót, bögrét, és egyéb, a Vitézy vezette BKK logójával ellátott, közpénzből megrendelt, ingyen osztogatott tárgyakat.

Október 30-án volt főnökéhez hasonlóan Lelovics Ottó, a BKV-per ötödrendű vádlottja is a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) logójával díszített ajándéktárgyakkal érkezett a bíróságra. Akárcsak Hagyó, ő is így kifogásolta a vádirat azon állítását, hogy a BKV monopolhelyzete miatt szükségtelen marketingre költeni. Ezt illusztrálandó bemutatott két pakli BKK-s kártyajátékot, puzzle-t, zacskót és tollat, amely tárgyakat a tárgyalás előtt vett a Deák téri BKV-szuvenírboltban.

És most lássunk egy igazi gyöngyszemet: az alábbi linken elérhető alkotás az előadók szerint nem készülhetett volna el a BKV Zrt. és a BKK támogatása nélkül. Ez is azt igazolja, hogy a jelenlegi vezetőség is fontosnak tartja a marketinget, legyen az akármilyen is...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.