" Az idő igaz, S eldönti, ami nem az. " - Petőfi Sándor
Az ügy dokumentumaiért látogassa meg a www.hagyomiklos.com-ot!

aug
17

Ezzel lényegében felvállalják, hogy az OBH működése nem a ráción és a jogon alapszik, hanem az ezotérián és a jósláson. Ráadásul a bíróság ismét önellentmondásba keveredett azzal, hogy reklámajándékokra költ. 

Handó hivatalában mindenkinek elment az esze?

13879469_884788858331906_5090539522233219381_n.jpg

"Nemsokára talán már ribancrendszámmal fogja reklámozni magát az Országos Bírósági Hivatal" - veti fel címében a 444. 

Az igazságszolgáltatás hazai csúcsszerve ugyanis lemosható OBH-tetkóval népszerűsíti magát és általában a bíróságokat a Szigeten. A vállalkozó kedvűek az OBH standnál továbbá a börtönszlenggel is megismerkedhetnek.

leginkább egy elrontott Való Világ emblémára hasonlító tetoválás motívumához zavarba ejtő magyarázatot is mellékelt az OBH:

6tnyljx95ve9cx8es.jpeg

"Egymást kiegészítő kozmikus erők"? "Asztrológiából ismert mérleg szimbólum"? "spirituális középhely megtalálása a cél"? Ezeket mégis hogy kellene értelmeznünk?

Most tényleg nyíltan felvállalják, hogy a bíróság működése nem a ráción és a jogon alapszik, hanem az ezotérián és a jósláson?

"Félek, hogy az OBH-nál valami súlyosan nagy baj alakul! Mindeddig azt gondoltam, hogy a bírósági működés az ész, a ráció, a jog, és természeti törvények fundamentumán alapul. Nem pedig ezotériára, asztrológiára, sámánkodásra vagy mire hajazó jósda"

- kommentálta a dolgot a Veress Jenő, a népszava újságírója. Fenntartásaival pedig teljesen egyet tudunk érteni.

A motívum zavaros magyarázata mellett, azonban az is aggályos, hogy a bíróság újra önellentmondásba keveredett. 

A BKV-ügy vádirata szerint Hagyó Miklós egykori főpolgármester-helyettes és társai százmilliós károkat okoztak a BKV-nak azzal, hogy feleslegesen költöttek marketingre. Az ügyészség szerint ugyanis “szükségtelen a monopol helyzetben lévő közösségi közlekedés népszerűsítése.”

Ezzel szemben a BKK (és egyébként minden "monopol helyzetben lévő válallalat") jelenleg is költ marketingre. A tetkókból nyilvánvaló, hogy még az OBH is. 

Nem meglepő módon azonban saját maguk ellen nem indítottak eljárást. Sem idén, sem 2014-ben, amikor a Szigeten a BIROSAG.HU sátornál a fiatalok BIROSAG.HU-s napszemüvegekkel, BIROSAG.HU-s pólóban feszítve népszerűsítették az OBH-t, a Kúriát és a törvényszékeket is magába foglaló honlapot.

10577069_490965767714219_2450621311740226584_n_1_1.jpg

Azok után tehát, hogy a vádiratban elítélik a “monopolhelyzetben lévő” szolgáltatások marketing tevékenységét, Handó Tünde bírósága milyen jogon szórja az adófizetők pénzét reklámajándékokra?

Egyébként aki a bírósági standon készített „tetoválását” bármely közösségi oldalon megosztja (#szigetbirosag), további ajándékokat kaphat. A különböző médiumok újságíróinak persze rögtön be is indult a fantáziája, miféle ajándékokra számíthatunk:

  • "Szájerné elkészíti a horoszkópját vagy pénzenergiát küld?"
  • "OBH-s kokószelence?"
  • "OBH-logóval gravírozott vipera?"
  • "Üt, mint a Hivatal eljárásrendje"- feliratos baseballütő?"

És a bónusz kérdés, amit egy kommentelő vetett fel: "mondjanak egy jó indokot arra miért fontos a börtönszleng ismerete egy átlag polgár számára?"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.