" Az idő igaz, S eldönti, ami nem az. " - Petőfi Sándor
Az ügy dokumentumaiért látogassa meg a www.hagyomiklos.com-ot!

okt
24

Már egy éve annak, hogy Antal Attila egykori BKV-vezér a bíróságon nagy horderejű vallomást tett. Antal akkor azt mondta, hogy a vád állításaival szemben Hagyó Miklós nem utasította az AAM, azaz a 4-es metrót érintő tanácsadói szerződés megkötésére.

szemtanu_az_izsaki_kenyszervallatassal_kapcsolatban.jpg

A harmadrendű vádlott megindokolta, miért tette korábban a terhelő vallomásokat.“A hatóság ugyanis guruló forintokról, Hagyó Miklósokról, Mesterházy Ernőkről és Demszky Gáborokról akart tőlem hallani. Őrizetbe vételem napját követő vallomásomban mindezt tudomásomra is hozták, azzal, hogy amennyiben az elvárásoknak nem tudok megfelelni, hosszú időre előzetes letartóztatásba kerülök.” (...)   Majd így folytatta: “Én elmondtam, hogy nincs tudomásom semmilyen guruló forintokról, de figyelmeztettek, hogy ez azt jelenti, hogy én Hagyóékat védem és ezzel csak magamat hozom menthetetlen helyzetbe, előzetes letartóztatásba fogok kerülni.”

Nem ő az egyetlen az ügy kapcsán, akit választás elé állítottak a nyomozó hatóságok. Egy éve erről így nyilatkozott Antal:  “amikor a büntető jogban nem jártas, már pedig én nem vagyok, választhat a börtön és a szabadság között, nem mérlegeli, hogy mi lesz majd a bíróság előtt, szabadulni akar. Az én szemem előtt is a szabadság lebegett, ki akartam kerülni. Ezért tettem a vallomásomban olyan nyilatkozatot, amelyet a hatóság elvárt tőlem.”  

Ez alatt az egy év alatt sem erősödött a vád, még ha el is vonatkoztatunk a fenn említett körülményektől. Több tanú is megerősítette, hogy hasznos volt az AAM-szerződés. Hogy kellett a szakmai tanácsadás ehhez a hatalmas volumenű beruházáshoz.  És hogy súlyos százmilliókba került, hogy nem korábban alkalmazták őket, vagy bármilyen más professzionális projektmenedzser céget.

Sok minden kiderült már erről a szerződésről, de ma újra nekifutnak Kecskeméten az AAM-kontraktus boncolgatásának. Egy újabb tanú meghallgatásával folytatódik a BKV-per tárgyalása. Blogunk továbbra is beszámol az ügy részleteiről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása